року підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за І півріччя

 ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за І півріччя 2017 року

 

         Всього за підсумками І півріччя 2017 року на особистий прийом до міського голови звернулося 25 громадян. Надійшло 107 письмових та усних звернень. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 134.

          З них:

           - повторних – 0

           - колективних – 9

           - від дітей війни – 7

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 0

           - ветеранів праці – 2

 

         Всього питань, порушених у зверненнях:

            - аграрної політики і земельних відносин – 31                                                             

            - транспорту і зв’язку - 0

            - фінансової, податкової, митної політики - 0

            -  соціального захисту населення – 8

            -  охорони здоров’я – 0

            -  житлової політики - 9

            -  комунального господарства – 60

            -  екології та природних ресурсів – 0

            -  праці та заробітної плати - 6

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 0

            -  інші – 18

 

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за І півріччя 2017 року надійшло всього12 інформаційно-контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 7 - з питань комунального господарства,  3 - з питань житлової політики, 2 - соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          За І півріччя 2017 року році на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

            Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

            - керуючим справами виконкому міської ради вчинено ___ нотаріальних дій, надано консультацій -  ___ громадянам з нотаріальних дій;

            - відділом соціальної та правової політики прийнято 520 громадян з питань переміщення із зони АТО;

            - видано 2103 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

            - проводиться робота з  реєстрації місця проживання/перебування, зняття з місця реєстрації проживання. Опрацьовано 415 заяв;

            - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 127 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

            - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 105,  народження - 21, реєстрацію шлюбу -  13;

            - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 75 громадян з питань опіки та піклування.

            -  відділом економіки та торгівлі прийнято 153 громадян міста;

            Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі  250 гривень громадянам міста, які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

            На прохання керівництва міської ради в приміщенні міської ради працює спеціаліст управління праці та соціального захисту населення Артемівської РДА згідно графіку.

            Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло  4 987 звернення:

-          повторних – 8;

-          колективних – 9;

-          від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 30;

-          ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни» - 876;

-          від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 0;

-          від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

                  Всього питань, порушених у зверненнях:

-          житлові – 12;

-          комунального та дорожнього господарства – 3 907 (вагома частина звернень від АУГГ);

-          освіта, виховання та навчання дітей – 239;

-          охорони здоров’я – 65 (вагома частина звернень до лікувальних закладів міста щодо лікування загальних захворювань);

-          праці – 27;

-          соціального захисту населення – 31;

-          забезпечення законності та правопорядку – 284 (вагома частина звернень від АУВ поліції);

-          інші – 248.       

          Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 

 

Провідний спеціаліст

загального відділу                                                                                                Т.В. Андрющенко

 

 

 


 Надрукувати
Гарячі новини
Усі новини
         14 листопада 2017 року в Сіверській міській раді проведено...
    РОЗКЛАД  руху  маршрутного таксі  з 07.11.2017 дивіться також...