підсумки розгляду звернень громадян за 2016 рік

                                                                                             ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за 2016 рік

 

         Всього за підсумками 2016 року на особистий прийом до міського голови звернулося 66 громадян. Надійшло 325 письмових та усних звернень. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 325.

          З них:

           - повторних – 0

           - колективних – 51

           - від дітей війни – 7

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 6

           - ветеранів праці –20

 

         Всього питань, порушених у зверненнях:

            - аграрної політики і земельних відносин – 30                                                              

            - транспорту і зв’язку - 3

            - фінансової, податкової, митної політики - 2

            -  соціального захисту населення – 35

            -  охорони здоров’я – 0

            -  житлової політики -17

            -  комунального господарства – 205

            -  екології та природних ресурсів – 0

            -  праці та заробітної плати - 12

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 3

            -  інші – 18

 

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за 2016 рік надійшло всього 44 інформаційно-контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 40 - з питань комунального господарства,  3 - з питань житлової політики, 1 - соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У 2016 році на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

            Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

            - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 356 нотаріальних дій, надано консультацій -  119 громадянам з нотаріальних дій;

            - відділом соціальної та правової політики прийнято 600 громадян з питань переміщення із зони АТО;

            - видано 5072 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

            - з 1 квітня з метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування  щодо  виконання своїх функцій проводиться робота з  реєстрації місця проживання/перебування, зняття з місця реєстрації проживання. Опрацьовано 1020 заяв;

            - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 332 громадяна, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

            - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть -172,  народження - 44, реєстрацію шлюбу -  39;

            - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 96 громадян з питань опіки та піклування.

            - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога мешканцям в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо   на субсидію та інші – 689 мешканцям;

            -  відділом економіки та торгівлі прийнято 286 громадян міста;

            Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі  1050 гривень громадянам міста, які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

            На прохання керівництва міської ради в приміщенні міської ради працює спеціаліст управління праці та соціального захисту населення Артемівської РДА згідно графіку.

            Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло  41 610  звернення:

-          повторних – 6 157;

-          колективних – 7;

-          від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 68;

-          ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни» - 7 175;

-          від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 0;

-          від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

                  Всього питань, порушених у зверненнях:

-          житлові – 10;

-          комунального та дорожнього господарства – 12 299 (вагома частина звернень від АУГГ);

-          освіта, виховання та навчання дітей – 306;

-          охорони здоров’я – 27833 (вагома частина звернень до лікувальних закладів міста щодо лікування загальних захворювань);

-          праці – 69;

-          соціального захисту населення – 145;

-          забезпечення законності та правопорядку – 774 (вагома частина звернень від АУВ поліції);

-          інші – 174.       

          Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу                                                                     Т.В. Андрющенко

 

 

 


 Надрукувати
Гарячі новини
Усі новини
         14 листопада 2017 року в Сіверській міській раді проведено...
    РОЗКЛАД  руху  маршрутного таксі  з 07.11.2017 дивіться також...