Оплатите пожалуйста услуги

LookMy.Info

Рішення від 07.08.2015

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ,

засідання  виконкому Сіверської 

міської  ради  від 07.08.2015

 

1.Про затвердження плану роботи виконкому міської ради на III квартал

   2015 року

    ДОПОВІДАЧ: Поливода Л.В. – керуючий справами виконкому

2.Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян в міській раді,

    на підприємствах, організаціях та установах міста за І-е півріччя 2015

    року

    ДОПОВІДАЧ: Поливода Л.В.

3.Про   проведення   свят «День незалежності України», «День визволення

   міста Сіверська», «День  міста - 2015»

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л. – начальник відділу соціальної та правової

                                                            політики виконкому міської ради

4.Про утворення  конкурсної комісії з визначення виконавця послуг зі

   збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста

   Сіверська

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

5.Про затвердження конкурсної документації для проведення  конкурсу щодо

   надання послуг зі збору та вивезення твердих  побутових відходів на

   території  міста Сіверська

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

6.Про постановку на квартирний облік при виконкомі міської  ради 

    Арділан  О.О.

    ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

7. Про постановку на квартирний облік при виконкомі міської  ради

    Олексієнка О.П.

    ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

8.Про встановлення Сіверському МСКП мінімального переліку окремих

    видів ритуальних послуг на поховання громадян  міста Сіверська

    ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.  

 9.Про встановлення режиму роботи магазину  «Комбікорма» по  вулиці

    Поштовій, 18,ФОП  Ніхорошко Є.В.

     ДОПОВІДАЧ: Капінус Н.В. – начальник відділу торгівлі та економіки

                                                         виконкому міської ради

 10.Про встановлення режиму роботи магазину  «Донбас» по  вулиці Артема,

     61,ФОП  Агаджаняна А.М.

     ДОПОВІДАЧ: Капінус Н.В.

 11.Про встановлення режиму роботи відділу в магазині  «Донбас» по  вулиці

      Артема, 61,ФОП  Агаджанян О.С.

      ДОПОВІДАЧ: Капінус Н.В.

 12.Про  надання  матеріальної допомоги на поховання

      ДОПОВІДАЧ: Поливода Л.В.

  

Керуючий справами виконкому                                                       Л.В.Поливода

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

№ 47

 

 

       
   
 

 

 Про затвердження плану роботи

 виконкому міської ради на

 III квартал 2015 року

 

 

 

       На підставі регламенту роботи виконкому міської ради, керуючись

статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

 ВИРІШИВ:

 

          Затвердити план роботи виконкому міської ради на III квартал 2015 року згідно з додатком (додається).

 

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                          О.М.Гура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

53

 

 

 Про постановку на квартирний

 облік при виконкомі міської

 ради  Олексієнка О.П.

 

           Розглянувши клопотання служби у справах дітей Артемівської райдержадміністрації про взяття дитини, позбавленої батьківського піклування, Олексієнка  Олександра  Павловича, 21.09.1998 року народження на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, враховуючи протокол житлової комісії від 09.07.2015 № 2 та надані документи (додаються), на підставі статті 247 Сімейного Кодексу України, статті 11 Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», пункту 64 «Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866, статей 16, 31, 36, 39, 46 Житлового Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа», керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

 

           1. Відділу комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради ( Пшенка) взяти на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і включити до списку громадян, які користуються правом позачергового одержання жилого приміщення з 07.08.2015  Олексієнка  Олександра  Павловича, 21.09.1998 року народження (склад сім’ї – 1 особа), як такого, що не має жилого приміщення.

 

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника  відділу  комунального  господарства, землекористування  та  екології  Пшенку  Олександра  Валерійовича.

 

Міський  голова                                                                          О.М. Гура

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

 49

 Про   проведення   свят «День

незалежності України», «День

визволення міста Сіверська»,

«День  міста - 2015»

 

Заслухавши інформацію начальника відділу соціальної та правової політики виконкому міської ради Левицької Г.Л. про проведення свят  «День незалежності України», «День визволення міста Сіверська»,  «День  міста  -  2015», враховуючи Указ Президента України від 24.06.2015 № 360/2015 «Про відзначення 24-ї річниці незалежності України», керуючись статтями 32, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.  Затвердити організаційний комітет по підготовці та проведенню свят «День незалежності України», «День визволення міста Сіверська», «День  міста - 2013»  (Додаток 1).

 

2. Затвердити заходи по підготовці та проведенню свят (Додаток 2).

 

3. Затвердити «Вимоги до конкурсних матеріалів, критерії відбору претендентів  на нагороду «Людина року - 2015» (Додаток 3).

 

4. Керівникам підприємств, установ організацій усіх форм власності провести наради приурочені до «Дня незалежності України».

 

5. Провести мітинг до Дня визволення Сіверська – 04.09.2015.

 

6. Провести свято «День міста - 2015» - 12.09.2015.

 

7. Запропонувати керівникам підприємств, організацій, установ, незалежно від форм власності, приватним підприємцям міста взяти участь у підготовці та проведенні свят.

 

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу соціальної та правової політики виконкому міської ради Левицьку Ганну Леонідівну.

 

Міський голова                                                                                          О.М.Гура

                                                                                    Додаток 1

                                                                                                          до рішення виконкому

                                                                                              міської ради

                                                                                                          07.08.2015 № 49

 

С К Л А Д

організаційного комітету по підготовці та проведенню свят

«День незалежності України»,

«День визволення міста Сіверська»

та «День міста - 2015»

 

1.

Гура Олександр Миколайович

-

міський голова,  голова оргкомітету

2.

Поливода Любов Василівна

-

керуючий справами виконкому міськради, заступник голови оргкомітету

3.

Левицька Анна Леонідівна

 

начальник відділу соціальної та правової політики виконкому міськради.,секретар оргкомітету

 

Члени оргкомітету:

 

 

 4.

Гатченко Світлана Вікторівна

 

секретар ради

 

5.

Драненко Любов Іванівна

-

директор Центру культури (за згодою)

6.

Замула Ірина Сергіївна

-

начальник загального відділу виконкому міськради, секретар оргкомітету

7.

Іващенко Людмила Григорівна

-

начальник відділу з питань обліку та звітності виконкому міськради – головний бухгалтер

8.

Капінус Наталя Вікторівна

-

начальник відділу економіки та торгівлі виконкому міськради

9

 Кулагін Ігор Миколайович

 

 начальник міського відділу міліції (за згодою)

10.

Малина Лариса Володимирівна

-

директор ЗОШ № 3 І-ІІ ступенів (за згодою)

11.

Масюженко Василь Анатолійович

-

директор Артемівського районного СОК «Доломітчик» (за згодою)

 

12.

Подоляк Тетяна Сергіївна

-

директор ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів (за згодою)

 

13.

Пшенка Олександр Валерійович

-

 

начальник відділу комунального господарства, землевпорядкування та екології виконкому міськради

 

14.

Самкова Ніна Вікторівна

-

директор Артемівського районного ЦДЮТ (за згодою)

 

15.

Стиранець Володимир Іванович

-

директор професійного ліцею (за згодою)

 

16.

Череповська Людмила Іванівна

-

директор ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів (за згодою)

 

               

 

Керуючий справами виконкому                                                                Л.В.Поливода

                                                                                     Додаток 2

                                                                                     до рішення виконкому

                                                                                      міської ради від

                                                                                               07.08.2015 № 49

 

Організаційні заходи

 по підготовці та проведенню свят «День незалежності України»,

«День визволення міста Сіверська»  та «День міста - 2015»

 

з/п

З А Х О Д И

Термін

проведення

Виконавець

І

Організація роботи оргкомітету по підготовці та проведенню свят

липень - вересень

Гура О.М.

1.

Провести наради по підготовці та проведенню свят з керівниками підприємств, організацій, депутатами, головами мікрорад, приватними підприємцями та інш.

серпень - вересень

Гура О.М.

Поливода Л.В.

 

2.

Підготовка сценаріїв свят

- День незалежності України

- День визволення міста Сіверська

- День міста - 2015

 

до 21.08.2015

до 31.08.2015

до 21.08.2015

Левицька Г.Л.

Драненко Л.І.

 

3.

Підготовка та направлення листів керівникам підприємств, організацій, приватним підприємцям про надання благодійної допомоги для проведення свят

липень,

серпень

Капінус Н.В.

 

4.

Забезпечити розміщення рекламних оголошень про час та місце проведення свят

за тиждень до проведення  свята

Головіна О.Є.

Драненко Л.І.

5.

Організувати привітання та запрошення на свято ветеранів ВВв, визволителів Донбасу

до 01.09.2015

Мілько Н.В.

6.

Організувати зустрічі з визволителями Донбасу у навчальних закладах міста

до 01.09.2015

керівники навчальних закладів міста

7.

Забезпечити підвіз ветеранів міським автотранспортом під час свят

в день проведення свят

Мілько Н.В.

8.

Вивісити державні прапори на будівлях підприємств, закладів, установ та організацій, приватних будинках

напередодні свят

Замула І.С.

9.

Провести наради в усіх підприємствах, установах до Дня незалежності України

до 24.08.2015

Керівники підприємств, установ


10.

Організація передсвяткових та святкових:

-         виставок – продаж;

-         ярмарок;

-         торгівлі в місцях проведення свят

в передсвяткові та святкові дні

Капінус Н.В.

 

 

11.

Підготовка і відправлення запрошень на свята

напередодні свят

Поливода Л.В.

Замула І.С.

12.

Підготовка подарунків, сувенірів, букетів квіт для учасників свят

напередодні свят

Іващенко Л.Г.

Капінус Н.В.

 

13.

Організація фото, відео зйомок в дні свят

в день прове-дення свят

Головіна О.Є.

14.

Організація конкурсу «Людина року - 2015» та нагородження його переможців

до 01.09.2015

Поливода Л.В.

15

Організація виставок

до 01.09.2013

Капінус Н.В.

Іващенко Л.Г.

16.

Організація спортивних змагань, веселих естафет та інше

в день проведення                свят

Масюженко В.А.

Мілько Н.В.

17.

Забезпечити чергування під час святкування працівників  швидкої медичної допомоги, міліції, пожежної охорони

в день проведення свят

Замула І.С.

Курилко Т.С.

Кулагін І.М.

Ревака В.О.

ІІ

Благоустрій міста

серпень

Пшенка О.В.

1.

Організація та проведення санітарних днів

напередодні свят

Пшенка О.В. 

2.

Упорядкування пам’ятників, меморіальних дошок, кладовищ

серпень

Мілько Н.В.,

Директор СМСКП

3.

По святковій тематиці оформити віконну рекламу на підприємствах торгівлі, громадського харчування та майданчиках для проведення свят

Напередодні та в день проведення свят

Капінус Н.В.

4.

Святкове прикрашення міста (транспарантами, прапорами, символікою свят)

напередодні свят

Пшенка О.В.

керівники підпри-ємств та закладів

5.

Приведення в належний стан вулиць міста після свят:

«День незалежності України»

«День визволення міста Сіверська»

«День міста -2015»

 

 

 

24.08.2015

04.09.2015

       12.09.2015

Пшенка О.В.

Директор СМСКП

 

 

         

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                           Л.В.Поливода

 

 

                                                                                                 Додаток 3

                                                                                                 до рішення виконкому

                                                                                                 міської ради

                                                                                          07.08.2015  № 49

 

В И М О Г И

до конкурсних матеріалів, критерії відбору претендентів на

нагороду «Людина року - 2015»

 

На висування претендентів для нагороди мають право:

Сіверська міська рада та її виконавчий комітет, громадські організації, підприємства всіх форм власності, фізичні особи, в т.ч. само висування.

На адресу конкурсної комісії надаються:

Конкурсні матеріали, які обґрунтовують участь претендента в даній номінації конкурсу, заява на участь в конкурсі в разі само висування.

1.     Комплект конкурсних матеріалів складається з наступних

матеріалів:

                      Обов’язкові документи:

- заява на участь в конкурсі подається за підписом особи, яка надає претендента на нагороду, керівника підприємства або самого претендента (у разі само висування);

- коротка інформація про досягнення претендента в даній номінації;

- конкурсні матеріали, які обґрунтовують участь претендента в даній номінації конкурсу у відповідності з критеріями оцінки в кожній конкретній номінації.

                      Додаткові матеріали (необов’язкові):

- листи підтримки від міської ради та її виконавчого комітету, сторонніх організацій, підприємств, фахівців, котрі вважаються компетентними в даному напрямку діяльності, відгуки громадських організацій, товариств споживачів претендента відносно аналогічних організацій;

- доповнення, які пояснюють та обґрунтовують участь претендента в даній номінації конкурсу з наданням витоків інформації (або копії публікацій).

2.     Претенденти на нагороду подають матеріали на участь у конкурсі по номінаціям та критеріям.                                                                                           

Розділ 1.

Номінація «Підприємець року»

-         якісні показники ведення бізнесу (з якого періоду у бізнесі, кількість утворених робочих місць, соціальний захист працюючих);

-         активна громадська діяльність;

     -    особисті досягнення (статті, дипломи, нагороди)

Номінація «Фермерське господарство»

    -     збільшення об’єму продукції;

    -     збільшення числа робочих місць;

    -   якісне виконання своїх обов’язків перед робітниками та пайщиками господарства.

Розділ 2«За досягнення в області освіти та гуманітарної сфери»

Номінація «За вклад в охорону здоров’я»

-         впровадження нових прогресивних технологій у роботі;

-         впровадження нових методик лікування, прийомів та підходів до вирішення задач на сучасному етапі.

Номінація «Серце, віддане дітям»

-         впровадження нових педагогічних технологій;

-         впровадження нових методик навчання та виховання;

-         участь в укріпленні учбово-матеріальної бази закладу освіти;

-         результативність педагогічної діяльності.

Номінація «Духовність»

     - великий вклад в організацію допомоги постраждалим та  потребуючим громадянам міста

     -  вклад у духовне відродження та неустанна праця у збереженні духовних цінностей; 

    -  створення умов для розвитку духовності серед молоді;

    -  за високий зразок милосердя та безкорисної допомоги людям.

Номінація «За вклад в громадське життя міста»

-         залучення мешканців міста до проведення громадських робіт;

-         організація та проведення громадсько-значимих міських заходів;

-         високий авторитет серед громадян міста.

Номінація «За благодійну діяльність»

-         значимість, масштабність, направленість;

-         сума коштів, направлених на благодійність на протязі року;

-         стабільність благодійної діяльності протягом року.

Нагородження переможців конкурсу «Людина року - 2015» відбудеться на святі «День міста - 2015»  12.09.2015.

 

Надавати матеріали до виконкому Сіверської міської ради. Термін до 21.08.2015.

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                  Л.В.Поливода 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

52

 Про постановку на квартирний

 облік при виконкомі міської

 ради  Арділан  О.О.

 

           Розглянувши клопотання служби у справах дітей Артемівської райдержадміністрації про взяття дитини, позбавленої батьківського піклування, Арділан  Олену  Олександрівну, 07.04.1999 року народження на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, враховуючи протокол житлової комісії від 09.07.2015 № 1 та надані документи (додаються), на підставі статті 247 Сімейного Кодексу України, статті 11 Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», пункту 64 «Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866, статей 16, 31, 36, 39, 46 Житлового Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа», керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

           1. Відділу комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради (Пшенка) взяти на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і включити до списку громадян, які користуються правом позачергового одержання жилого приміщення з 07.08.2015  Арділан  Олену  Олександрівну, 07.04.1999 року народження (склад сім’ї – 1 особа), як таку, що не має жилого приміщення.

 

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника  відділу  комунального  господарства, землекористування  та  екології  Пшенку  Олександра  Валерійовича.

 

 

Міський  голова                                                                                 О.М. Гура

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

50

 Про утворення  конкурсної комісії

з визначення виконавця послуг зі

збору та вивезення твердих побутових

відходів на території міста Сіверська

 

         З метою ефективного виконання та визначення виконавця послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів, реалізації ефективної антимонопольної політики, спрямованої на розвиток ринкових відносин враховуючи  рішення Сіверської міської ради від 27.12.2013 № 6/37-543 «Про визначення    послуги зі збору та вивезення побутових відходів як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах»,  відповідно до   Закону  України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», керуючись статтею  30 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Утворити та затвердити склад конкурсної комісії з визначення виконавця послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста Сіверська (додається)

 

 

         2.Комісії з визначення виконавця послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів  (Пшенка):

 

         2.1.Забезпечити організацію та проведення конкурсу.

         2.2. Провести конкурс у вересні –жовтні 2015  року.

 

 

 

 

Міський голова                                                                          О.М.Гура

 

                                                                        

                   Додаток

         до рішення виконкому

                                                                              міської ради

                                                                              07.08.2015   № 50

 

 

Склад

конкурсної комісії з визначення виконавця послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста Сіверська

 

Пшенка Олександр Валерійович

 

- начальник відділу комунального господарства, землекористування та екології, голова комісії.

Левицька Анна Леонідівна

- начальник відділу соціальної та правової політики, заступник голови комісії.

 

Косинцева Наталя Володимирівна

- спеціаліст І категорії відділу комунального господарства, землекористування та екології, секретар комісії.

 

 

Члени комісії:

 

Верміяш Василь Володимирович

- провідний спеціаліст відділу комунального господарства землекористування та екології виконкому міської ради

 

Борисова Світлана Вікторівна

- спеціаліст І категорії відділу з питань обліку та звітності виконкому міської ради

Замула Ірина Сергіївна

- начальник загального відділу виконкому міської ради

 

Поливода Любов Василівна

- керуючий справами виконкому міської ради

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                         Л.В.Поливода

 

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

 54

 

 

       
   
 

 

 Про встановлення Сіверському

 МСКП мінімального переліку

 окремих видів ритуальних послуг

 на поховання громадян міста Сіверська

 

    Розглянувши листа Сіверського МСКП (Водоріз) від 15.04.2015  № 58  про встановлення  мінімального переліку окремих  видів ритуальних послуг на поховання громадян міста Сіверська, враховуючи   Закон  України  «Про поховання та похоронну справу», на виконання статей 7, 13, 32 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Встановити  Сіверському міському спеціалізованому комунальному підприємству (Водоріз) мінімальний перелік окремих ритуальних послуг на поховання громадян міста Сіверська згідно додатку.

 

2. Вважати таким, що втратив чинність додаток  2 до рішення виконкому міської ради від 29.11.2013 № 166 «Про затвердження Сіверському МСКП мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг на поховання громадян міста Сіверська».

 

 

                                                  

 

 

Міський  голова                                                                            О.М.Гура

 

 

  

                                                Додаток

                                                                        до рішення виконкому

                                                      міської ради

                                                              07.08.2015  № 54

 

Мінімальний перелік

окремих ритуальних послуг на поховання

громадян м. Сіверська

 

Оформлення договору-замовлення                                            15,00 грн.

 

Оформлення свідоцтва на проведення поховання                    10,00 грн.

 

Ритуальні послуги (утримання наглядачів кладовищ,

утримання кладовищ)                                                                 230,00 грн.

 

Доставка предметів похоронної належності (1 година)           110,00 грн.

 

Авто катафалк (1 година)                                                            197,00 грн.

 

Автобус (1 година)                                                                       250,00 грн.

 

Труна від 330,00 грн. до 500,00 грн.

 

Перенесення труни з тілом померлого                                      267,30 грн.

 

Вінок від 70,00 грн. до 150,00 грн.

 

Викопування могили ручним способом:

                                                        взимку                              990,00 грн.

                                                     влітку                                  860,00 грн.

копання могили механізованим способом:                                870,00 грн.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                              Л.В. Поливода

 

 

Мінімальний перелік окремих ритуальних послуг, що надаються на поховання громадян м. Сіверська розроблено:

 

Сіверським міським спеціалізованим комунальним підприємством

 

 

    

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

55

 

       
   
 

 

 Про встановлення режиму роботи

 магазину  «Комбікорма» по  вулиці

 Поштовій, 18,ФОП  Ніхорошко Є.В.

 

         Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Ніхорошко  Є.В., який мешкає  по вул. Паризької Комуни, буд. 85,  м. Горлівки про погодження режиму роботи магазину    «Комбікорма» з  реалізації  зерна, насіння і  кормів для  тварин,   розташованого по вул. Поштовій, 18,  на підставі статті 5 Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торгівельної діяльності  та правил торгівельного обслуговування населення», враховуючи  Положення «Про порядок встановлення за погодженням з власниками  режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери  обслуговування, незалежно від форм власності, розташованих на території м. Сіверська», керуючись статтею 30 Закону  України  «Про  місцеве   самоврядування  в Україні»,  виконком  міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Встановити, за погодженням з   фізичною особою - підприємцем Ніхорошком Євгеном Валерійовичем, режим роботи  магазину «Комбікорма» з  реалізації зерна, насіння і кормів для тварин, розташованого по вулиці Поштовій, 18:  з 7.00 до 17.00, перерва 0 12.00-12.30, без вихідних.

 

         2. Рекомендувати фізичній особі – підприємцю Ніхорошку Є.В. встановити ліхтар  для освітлення  100 м² прилеглої  до    магазину території   та встановити стаціонарну урну.

 

 

Міський голова                                                                     О.М. Гура

   

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

 48

 

 

       
   
 

 

  Про підсумки роботи щодо

  розгляду звернень громадян в

  міській раді, на підприємствах,

  організаціях та установах міста

  за І-е півріччя 2015 року

 

 

         Заслухавши інформацію керуючого справами виконкому  міської ради Поливоди Л.В. про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян в міській  раді, на підприємствах, організаціях та установах міста за І-е півріччя 2015 року (додається), на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення громадянам конституційного права на звернення», керуючись підпунктом 1 пункту б) статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію керуючого справами виконкому  міської ради Поливоди Любові Василівни про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та установах міста за  І-е півріччя 2015 року прийняти до відома.

 

         2. Роботу щодо розгляду звернень громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та установах міста за І-е півріччя  2015 року визнати задовільною.

 

         3. Рекомендувати керівникам підприємств, організацій та установ міста, незалежно від форми власності:

 

         3.1. Додержуватися вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення громадянам конституційного права на звернення».

 

         3.2. Вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

         3.3. Провести роботу щодо вдосконалення організації особистого прийому громадян , відповідно до вимог законодавства.

 

         4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Поливоду Л. В.

 

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                           О.М.Гура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за І-е півріччя 2015 року

 

         У І-му півріччі 2015 року на особистий прийом до  міського голови Гури О.М. звернулося 30 громадян. Надійшло поштою - 73 звернення. Кількість  всіх звернень становить – 103. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 105 .

          З них:

           - повторних –1

           - колективних – 10

           - від дітей війни – 7

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 1

           - ветеранів праці –62

         Всього питань, порушених у зверненнях  -105

            - аграрної політики і земельних відносин -10                                                              

            - транспорту і зв’язку -5

            - фінансової, податкової, митної політики -1

            -  соціального захисту населення - 9

            -  охорони здоров’я - 0

            -  житлової політики - 6

            -  комунального господарства - 47

            -  екології та природних ресурсів - 0

            -  праці та заробітної плати -8

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку -13

            -  діяльності органів місцевого самоврядування  - 1

            -  інші - 5

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за І-е півріччя 2015 року надійшло 9  інформаційно-контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 7- з питань комунального господарства,   2 - з питань соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У І-му півріччі 2015 року на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, доріг, спилювання сухих дерев, надання соціальної та гуманітарної допомоги малозабезпеченим мешканцям , законності та правопорядку, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших - надано роз’яснення або направлено за належністю відповідним органам до компетенції яких входить вирішення тих чи інших питань.

          Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

          - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 193   нотаріальні дії;

          - начальником загального відділу видано 1856 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

          - відділом соціальної та правової політики прийнято 1372  громадян з питань переміщення із зони АТО, надання гуманітарної допомоги та питань соціального захисту:

          - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога  в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо - 97 мешканцям;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 126 громадян міста з питань торгівельного обслуговування ;

          - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 79 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлено свідоцтва про: смерть -101,  народження -22 , реєстрацію шлюбу -23;

          - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 109 громадян з питань опіки та піклування.

          Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 600  гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

          На прохання керівництва міської ради, в період оформлення субсидії, в приміщенні міської ради та приміщенні Ради ветеранів по вул. Молодіжній,1 працівники Артемівського управління праці та соціального захисту населення вели виїзний прийом громадян міста   протягом двох місяців - травень, червень. Для зручності громадян, працівниками міської ради було передбачено надання послуг ксерокопії, видачі довідок та отримання консультаційної допомоги щодо розміру пенсії.

           Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло         5915 звернень:

-         повторних - 18

-         колективних - 19

-         від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій -37

-         ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни»- 1006

-         від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь - 0

-         від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

                  Всього питань, порушених у зверненнях - 5921 :

-         житлові -2

-         комунального та дорожнього господарства -214

-         освіта, виховання та навчання дітей -288

-    охорони здоров’я - 65

-         праці -121

-         соціального захисту населення - 3190

     забезпечення законності та правопорядку - 122

-                        -    інші -1919

        

            Більша кількість  питань громадян вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу                                                                    І.С.Замула

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

51

 Про затвердження конкурсної

 документації для проведення

 конкурсу щодо надання послуг

 зі збору та вивезення твердих

 побутових відходів на території

 міста Сіверська

 

З метою розвитку ринкових відносин, ліквідації монополії у сфері житлово-комунального господарства, а саме безпосередньо при наданні послуг зі збору та  вивезення побутових відходів, забезпечення якісного та своєчасного збору та вивезення побутових відходів, враховуючи рішення Сіверської міської ради від 27.12.2013 № 6/37-543 «Про визначення послуги зі збору та вивезення побутових відходів як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах»,  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 25.07.2005 № 631 «Про затвердження  порядку   проведення   конкурсу  з  надання  житлово-комунальних  послуг», постанови Кабінету Міністрів України 16.11.2011 №  1173 «Питання  надання   послуг   з   вивезення  побутових відходів», Закону України «Про житлово-комунальні  послуги», керуючись підпунктом  6 пункту а) статті  30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком  міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити конкурсну документацію для проведення конкурсу щодо надання послуг  зі збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста Сіверська, що додається.

 

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу комунального господарства, землекористування та екології Пшенку Олександра Валерійовича.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                          О.М.Гура

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

рішення  виконавчого комітету Сіверської  міської ради

07.08.2015  № 51

 

     Конкурсна документація

для проведення конкурсу щодо надання послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста Сіверська

 

1. Організатор конкурсу - виконавчий комітет Сіверської  міської ради. Місцезнаходження організатора конкурсу – 84522, Донецька область, Артемівський район,  місто Сіверськ,  вулиця Леніна, 8.

 

2. Конкурс проводиться на підставі рішення Сіверської міської ради від 27.12.2013 № 6/37-543 «Про визначення послуги зі збору та вивезення побутових відходів як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах» постанови Кабінету Міністрів України 16.11.2011                   1173 «Питання  надання   послуг   з   вивезення  побутових відходів», Закону України «Про житлово-комунальні  послуги»

 

3. Місце і час проведення конкурсу.

 

Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться 15 вересня  2015 року о 10-й годині в приміщенні Сіверської  міської ради за адресою: Донецька область, Артемівський район,  місто Сіверськ,  вулиця Леніна, 8, актовий зал.

Термін подання конкурсних пропозицій - з 13 серпня 2015 року до 17-ї години 14 вересня 2015 року.

За більш детальною інформацією стосовно подання конкурсних пропозицій необхідно звернутися до начальника відділу комунального господарства, землекористування та екології  виконкому міської ради Пшенки Олександра Валерійовича,  тел. 5-31-48 за адресою: місто Сіверськ,  вулиця Леніна, 8

4. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу.

 

- наявність матеріально-технічної бази;

- вартість надання послуг;

- досвід роботи   з   надання   послуг  з  вивезення  побутових відходів;

- наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.

 

Учасниками конкурсу можуть бути суб`єкти господарювання:

 

- установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері поводження з побутовими відходами;

- які можуть забезпечити виконання обов`язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

 

Учасником конкурсу надаються оригінали  та (або) засвідчені в установленому законодавством порядку копії таких документів:

 

-   заява на участь у конкурсі;

-   копія Статуту або іншого установчого документа;

           -  копія балансового звіту суб'єкта господарювання за останній  звітний період;

           - довідки відповідних  органів  державної  податкової  служби і 
Пенсійного   фонду    України    про    відсутність    (наявність) 
заборгованості  за  податковими  зобов'язаннями  та  платежами  до пенсійного фонду України;

- документи, що  містить  інформацію  про  технічний  потенціал 
суб'єкта    господарювання    (кількість   спеціально   обладнаних 
транспортних  засобів,  які  перебувають   на   балансі   суб'єкта 
господарювання,  наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо); 
            - документи, що містить відомості про обсяги надання послуг  із 
збирання  та  перевезення  твердих,  великогабаритних,  ремонтних, 
рідких побутових відходів за останній рік;

-  технічних паспортів  на  спеціально   обладнані   транспортні 
засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;

- довідки-характеристики спеціально   обладнаних   транспортних 
засобів:     тип,    вантажопідйомність,    наявність    пристроїв 
автоматизованого   геоінформаційного   контролю    та    супроводу 
перевезення побутових відходів,  реєстраційний номер, найменування 
організації,  якій  належать  спеціально   обладнані   транспортні 
засоби, номер телефону керівника такої організації;

- довідки про  забезпечення  створення умов для щоденного миття 
спеціально  обладнаних  транспортних  засобів,  їх  паркування  та 
технічного обслуговування;

- довідки про проходження водіями медичного огляду;
          - документа, що  містить  відомості про досвід роботи з надання 
послуг з вивезення побутових відходів;

- розрахунок ціни/ тарифу на надання чи посилання на нормативно-правовий акт, відповідно до якого вони розраховуються;

- документа, що  містить  інформацію  про  кількість  відходів, 
залучених   учасником   до   повторного   використання;  кількість 
відходів,  які використовуються як  вторинна  сировина;  кількість 
відходів, які відправляються на захоронення, тощо;

          - інших документів, які подаються за бажанням учасника конкурсу 
і  містять  відомості  про  його  здатність  надавати  послуги   з 
вивезення  побутових  відходів (впровадження роздільного збирання, 
інформація про наявність  диспетчерської  служби  тощо)  належного рівня якості. 


5. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг з вивезення побутових відходів.

 

Загальний обсяг надання послуг зі збору та  вивезення побутових відходів, що утворюються фізичними та юридичними особами на території міста Сіверська з приватного сектору, багатоквартирних будинків та від суб’єктів господарювання складає:

- вивезення твердих побутових відходів – до 200 тис. тон рік.;

 

Критерієм якості  послуг (відповідно до пункту 9 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070), є дотримання:

- графіка вивезення побутових відходів  (за  винятком  настання обставин  непереборної  сили),  погодженого  з  органом  місцевого самоврядування;

- вимог стандартів, нормативів, норм, порядків і Правил надання послуг з вивезення побутових відходів.

 

6. Учасниками конкурсу надаються  оригінали  або  копії документів,  які,  підтверджують  відповідність  кваліфікаційним вимогам, що зазначені у пункті 4 цієї конкурсної документації.

 

7. Характеристика території,  де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів.

 

Послуги з вивезення побутових відходів надаються на всій території міста Сіверська  населенню, бюджетним установам, підприємствам та іншим споживачам.

Середня відстань від місць збирання побутових відходів до місця видалення відходів  (полігон твердих побутових відходів)  становить 10 км.

 

8. Характеристика об'єктів утворення  побутових  відходів  за 
джерелами їх утворення в м. Сіверська:

 

8.1. Багатоквартирні житлові будинки:

 

- загальна кількість будинків – 78 одиниця;

- відомості про балансоутримувачів будинків – балансоутримувачами багатоквартирних житлових будинків міста Сіверська  є:

 

-  Сіверське міське спеціалізоване комунальне підприємство;

 

-  кількість наявних контейнерів (контейнерних майданчиків) для збирання твердих побутових відходів – 120 одиниць.

 

    8.2. Одноквартирні житлові будинки:

 

- загальна  кількість  будинків - 3100 одиниць;

 

- характеристика під'їзних шляхів – тверде покриття.

 

    8.3. Підприємства, установи та організації:

 

- загальна  кількість   підприємств,  установ  та організацій - 98 одиниці ,    кількість наявних контейнерів - 26 одиниць.

 

9. Характеристика  (у тому числі із потужністю) та місцезнаходження 
об'єктів поводження з побутовими відходами.

 

Спеціально відведеним місцем видалення відходів, є  полігон твердих побутових відходів (на території Сіверської міської ради). Спосіб складування – висотний. Стан – перевантажений.

 

10. Вимоги до конкурсних пропозицій.

 

Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті.

Конкурсна  пропозиція подається особисто або надсилається 
поштою у конверті,  на якому зазначаються повне 
найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, код ЄДРПОУ учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

 

11. Критерії  оцінки конкурсних пропозицій.

 

№з.п.

Критерії

Кількість балів

1.

Наявність спеціально обладнаних транспортних засобів різних типів для збирання та перевезення усіх видів побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів):

- рівень зношеності транспортних засобів до 50%

- рівень зношеності транспортних засобів від 50% до 75%

 

 

 

 

 

2

 

1

2.

Наявність обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів:

- власне обладнання

- орендоване обладнання

 

 

 

2

1

3.

Наявність контрольно-технічного пункту для здійснення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів:

- власного

- орендованого

 

 

 

2

1

4.

Можливість проведення щоденного медичного огляду водіїв:

- власний медичний пункт

- отримання таких послуг на договірній основі

 

 

2

1

 

 

5.

Наявність контрольно-технічного пункту для здійснення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів:

-         власного;

-         орендованого

 

 

 

2

1

6.

Вартість надання послуг з вивезення побутових відходів:

- найменша вартість надання послуг

 

 

2

7.

Досвіт роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил:

- досвіт роботи понад три роки

           - досвіт роботи менше трьох років

 

 

 

2

     1

 

12. Проведення організатором конкурсу зборів його учасників з 
метою надання роз'яснень щодо змісту  конкурсної  документації  та 
внесення змін до неї.

 

Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім  календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту  конкурсної документації до відділу комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради .

Відділ комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради протягом трьох робочих днів з моменту  отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання  конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.

У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації відділ комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради проводить збори його учасників з метою надання  відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів  відділ комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради  повідомляє учасників  протягом трьох робочих днів.

Відділом комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається усім учасникам зборів в день їхнього проведення.

 

13. Способи,  місце  та  кінцевий  строк  подання  конкурсних 
пропозицій.

 

Конкурсна пропозиція надається особисто або надсилається поштою на адресу Сіверської міської ради  (вул. Леніна, 8  м. Сіверськ, 84522) у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, код ЄДРПОУ учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

 

Термін подання конкурсних пропозицій  - з 13 серпня 2015 року до 17-ої години 14 вересня 2015 року.

 

14. Місце,  дата та час  розкриття  конвертів  з  конкурсними 
пропозиціями.

 

Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться 15 вересня   2015 року о 10-й годині в приміщенні Сіверської  міської ради за адресою: Донецька область, Артемівський район,  місто Сіверськ,  вулиця Леніна, 8, актовий зал.

 

  Конкурсна документація для проведення конкурсу щодо надання послуг зі збору та вивезення твердих побутових відходів на території міста Сіверська розроблена відділом соціальної та правової політики виконкому міської ради:

 

Начальник відділу                                                                    Г.Л.Левицька

 

 

Керуючий справами виконкому                                             Л.В.Поливода

 

 

 

 

 

                                                       

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

57

 

       
   
 

 

 Про встановлення режиму роботи

 відділу в магазині  «Донбас» по  вулиці

 Артема, 61,ФОП  Агаджанян О.С.

 

         Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Агаджанян О.С., яка мешкає  по вул. Польовій, буд. 46 м. Артемівська про погодження режиму роботи відділу в магазині «Донбас» з роздрібної реалізації   продовольчих товарів,алкогольних та тютюнових виробів, розташованого по вул. Артема, 61-а,  на підставі статті 5 Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торгівельної діяльності  та правил торгівельного обслуговування населення», враховуючи  Положення «Про порядок встановлення за погодженням з власниками  режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери  обслуговування, незалежно від форм власності, розташованих на території м. Сіверська», керуючись статтею 30 Закону  України  «Про  місцеве   самоврядування  в Україні»,  виконком  міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Встановити, за погодженням з фізичною особою - підприємцем Агаджанян Оленою Станіславівною, режим роботи  відділу в магазині «Донбас» з роздрібної реалізації продовольчих товарів, алкогольних та тютюнових виробів, розташованого по вулиці Артема, 61-а, з 8.00 до 20.00, без перерви і  вихідних .

 

         2. Рекомендувати фізичній особі – підприємцю Агаджанян О.С. встановити ліхтар  для освітлення  100 м² прилеглої  до    магазину території   та встановити стаціонарну урну.

 

 

Міський голова                                                                     О.М. Гура

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

56

 

       
   
 

 

 Про встановлення режиму роботи

 магазину  «Донбас» по  вулиці

 Артема, 61,ФОП  Агаджаняна А.М.

 

         Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Агаджаняна А.М., який мешкає  по вул. Привокзальній, буд 2-б, кв. 4 м. Артемівська про погодження режиму роботи  магазина «Донбас» з роздрібної реалізації   продовольчих  та непродовольчих товарів, розташованого по вул. Артема, 61-а,  на підставі статті 5 Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торгівельної діяльності  та правил торгівельного обслуговування населення», враховуючи  Положення «Про порядок встановлення за погодженням з власниками  режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери  обслуговування, незалежно від форм власності, розташованих на території м. Сіверська», керуючись статтею 30 Закону  України  «Про  місцеве   самоврядування  в Україні»,  виконком  міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Встановити, за погодженням з фізичною особою - підприємцем Агаджаняном Арменом Месроповичем, режим роботи в магазині «Донбас» з роздрібної реалізації продовольчих та непродовольчих товарів, розташованого по вулиці Артема, 61-а, з 7.00 до 22.00, без перерви і  вихідних.

 

         2. Рекомендувати фізичній особі – підприємцю Агаджаняну А.М. встановити ліхтар  для освітлення  100 м² прилеглої  до    магазину території   та встановити стаціонарну урну.

 

 

Міський голова                                                                     О.М. Гура

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

07.08.2015

Сіверськ

 58

 

       
   
 

 

 Про  надання  матеріальної

 допомоги на поховання

 

 

 

         Розглянувши заяву Ісікова О.Г. від 15.05.2015 про надання допомоги на поховання, враховуючи надані документи (додаються), керуючись статтями 28,34,64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

 ВИРІШИВ :

     

         1.Надати матеріальну допомогу у розмірі 150 гривень  на поховання безробітних громадян міста:

 

         - Ісікову Олександру Григоровичу -  сина Ісікова Юрія Олександровича.

 

         2. Відділу з питань обліку та звітності виконкому міської ради (Іващенко) здійснити виплату матеріальної допомоги за рахунок коштів функціональної  класифікації КФК 090412, КЕКВ 2730 – інші виплати населенню.

 

 

 

 

Міський голова                                                                           О.М.Гура

 

 

 

 

 


 Надрукувати
Гарячі новини
Усі новини
         14 листопада 2017 року в Сіверській міській раді проведено...
    РОЗКЛАД  руху  маршрутного таксі  з 07.11.2017 дивіться також...