Оплатите пожалуйста услуги

LookMy.Info

про підсумки 2014 рік

  ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за 2015 рік

 

Розгляд звернень громадян – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування. Робота із зверненнями громадян у Сіверській міській раді спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом 2015 року до міської ради надійшло 235 письмових та усних звернень.

З них:

           - повторних –1

           - колективних – 28

           - від дітей війни – 15

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 7

 - ветеранів праці –104

Питання, порушені у зверненнях:

            - аграрної політики і земельних відносин –29

            - транспорту і зв’язку – 5

            - фінансової, податкової, митної політики – 1

         - праці і заробітної плати – 8

            -  соціального захисту населення – 22

            -  охорони здоров’я – 0

            -  житлової політики – 8

            -  комунального господарства – 133

            -  екології та природних ресурсів – 0

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 15

            -  інші – 14

На особистий прийом до міського голови звернулося 64 громадянина, надійшло поштою 171 звернення.

 

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за 2015 рік надійшло всього 23 інформаційно - контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 12- з питань комунального господарства,  3 - з питань житлової політики, 8 - соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У 2015 році на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

 

          Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

          - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 442 нотаріальні дії,

надано консультацій – 124 громадянам з нотаріальних питань;

          - начальником загального відділу видано 3720 довідки населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

          - відділом соціальної та правової політики прийнято 950 громадян з питань переміщення із зони АТО :

          - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога мешканцям в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо   на субсидію та інші – 676 мешканцям;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 190 громадян міста;

          - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення, переселенцям з зони АТО звернулося 436 громадян ( в т. ч. переселенці з зони АТО), яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть -184,  народження - 46, реєстрацію шлюбу -  40;

          - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 140 громадян з питань опіки та піклування.

          Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі  900 гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

          На прохання керівництва міської ради, в період оформлення субсидії, в приміщенні міської ради працівники Артемівського управління праці та соціального захисту населення вели виїзний прийом громадян міста згідно графіку.

          Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло  8333 звернення:

-         повторних - 34

-         колективних - 24

-         від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 66

-         ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни»- 1569

-         від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -0

-         від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

 

 

 

 

  Всього питань, порушених у зверненнях - :

-         житлові - 2

-         комунального та дорожнього господарства –5901(вагома частина звернень від АУГГ)

-         освіта, виховання та навчання дітей – 565

-         охорони здоров’я - 160

-         праці - 190

-         соціального захисту населення –3262

-         забезпечення законності та правопорядку –2503(вагома частина звернень від (АУВ поліції)

-         інші -2157

 

          Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за ІІ-е півріччя 2014 року

 

 

      У ІІ-му півріччі 2014 р. керівництвом та начальниками відділів виконкому міської ради було прийнято майже 4500 громадян   з різних питань, а саме:

 

-комунальні питання (ремонт житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, ремонт покрівель, водопостачання та водовідведення,   видалення сухих та аварійно-небезпечних  дерев тощо)

- земельних питань

- будівництва

- газифікації

- соціального захисту (оформлення довідок на субсидію, соц.допомоги одиноким матерям, соц.допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, до комунальних служб міста, пенсійного фонду, територіального центру, з місця роботи  та ін.)

-  побутового та торгівельного обслуговування

- вчинення нотаріальних дій

- опіки та піклування

- з питань переміщення осіб із зони АТО (надання довідок про тимчасове проживання громадян на території нашого міста , складання актів обстеження потерпілих споруд від АТО, ведення реєстру біженців тощо)

- з питань реєстрації шлюбу, смерті та народження

- з питань законності та правопорядку

- та інших питань

   

      Надійшло поштою  204 звернення.

      Більша кількість питань громадян вирішена позитивно,  з інших надано роз’яснення, решта була направлена для розгляду за належністю відповідним органам чи посадовим особам згідно статті 7 Закону України «Про зверненя громадян» у 5-ти денний термін , деякі питання знаходяться на контролі виконання і на теперішній час (це такі питання як видалення аварійно-небезпечних дерев, вуличне освітлення , які буде вирішено згідно плану та за  наявності коштів в бюджеті).

      

     Аналізуючи інформацію,  надану підприємствами, організаціями та установами міста з цього питання видно, що робота в данному напрямку ведеться згідно чинного законодавства. Так, за вказаний період до цих організацій і підприємств   надійшло 8333 звернення. Це звернення з таких питань як питання законності та правопорядку, працевлаштування, соціального захисту, комунальні питання, освіти, виховання, охорони здоров’я  тощо.

      Підводячі підсумки слід відзначити, що керівникам підприємств, установ, організацій, не залежно від форми власності, треба приділити особливу увагу щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей із порушенням строків, установлених чинним законодавством.

 

 


 Надрукувати
Гарячі новини
Усі новини
         14 листопада 2017 року в Сіверській міській раді проведено...
    РОЗКЛАД  руху  маршрутного таксі  з 07.11.2017 дивіться також...