Оплатите пожалуйста услуги

LookMy.Info

Без названия

 ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

засідання  виконкому Сіверської  міської  ради  22.10.2014

 

1.Про закріплення підприємств та організацій міста за вуличною

   мережею в зимовий період 2014-2015рр.

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А. - заступник міського голови

2.Про погодження Часовоярському РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»

   вартості послуг зі збору і перевезенню рідких   побутових  відходів   по

   м. Сіверську

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

3.Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 29.11.2013

   № 168 «Про утворення адміністративної  комісії  при виконкомі

      Сіверської  міської  ради»

    ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

4.Про  присвоєння поштової адреси нежитловому приміщенню по  вул.

   Північній

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

5.Про надання дозволу на видалення зелених насаджень  в  м. Сіверську

   Ульянченку  О.П.

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

6.Про  надання дозволу на утеплення  квартири Кадоліну С.І

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

7.Про виконання рішень виконкому, що знаходяться на контролі у

   заступника міського голови

   ДОПОВІДАЧ: Масюженко В.А.

 

8.Про затвердження Положення про житлову комісію при виконкомі

   Сіверської міської ради

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л. – начальник відділу соціальної та правової

                                                           політики виконкому міської ради

9.Про затвердження Положення про адміністративну комісію при

   виконкомі Сіверської міської ради

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

10.Про  затвердження Положення про постійну комісію з розгляду

   питань, пов'язаних з відключенням від мереж централізованого

   опалення при виконкомі міської ради 

   ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

11.Про затвердження Положення про постійну комісію з питань

    погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення

    податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до

    Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності при виконкомі

    Сіверської міської ради

     ДОПОВІДАЧ: Левицька Г.Л.

Керуючий справами виконкому                                              Л.В.Поливода

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

110

 

 

 Про виконання рішень виконкому,

 що знаходяться на контролі у

 заступника міського голови

  

         На контролі у заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка В.А. знаходяться рішення виконкому міської ради від:

          - 30. 05.2013 № 82 «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень Краснолиманському РВ ГУ МНС України в Донецькій області »;

          - 17.09.2013 № 140 «Про  надання   дозволу   на оформлення та отримання свідоцтва на право  власності  на   об’єкт нерухомого майна Сіверської ЗОШ № 1 І-ІІІ  ступенів»;

          - 17.09.2014 № 141 «Про  надання дозволу на оформлення та отримання свідоцтва на право власності на об’єкти нерухомого майна Сіверської ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів»;

          - 27.12.2013 № 191 «Про  надання  дозволу  на розміщення реклами ФОП  Толмачову М.В.»;

           - 08.02.2014 № 12 «Про надання дозволу  ВО «Краснолиманська тепломережа»на проведення робіт з реконструкції об’єктів теплозабезпечення»;

          - 18.03.2014 № 29 «Про надання дозволу на розміщення пересувних дитячих атракціонів (надувної гірки – батуту та дитячих електромашинок)»;

          - 18.03.2014 № 37 «Про затвердження конкурсної документації»;

          - 22.04.2014 № 46 «Про встановлення за погодженням з РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу» графіку  подачі питної води в  місті Сіверську  на період з 01.05.2014 по 30.09.2014»;

          - 22.04.2014 № 47 «Про  затвердження   Правил приймання стічних вод у комунальні  та відомчі системи каналізації міста Сіверська»;

          - 22.04.2014 № 49 «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень в м. Сіверську Козаченку І.І.»;

          - 22.04.2014 № 52 «Про взяття на  облік  та  державну  реєстрацію безхазяйного нерухомого майна»;

          - 28.08.2014 № 84 «Про надання дозволу на видалення зеленого насадження в  м. Сіверську ЗОШ № 3»;

          - 28.08.2014 № 85 «Про надання дозволу на видалення зеленого  насадження по  вул. Садовій  м. Сіверська».

        Заслухавши інформацію заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка В.А. з цього питання, враховуючи службову записку (додається), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

 ВИРІШИВ:

 

          Зняти з контролю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка Василя Анатолійовича рішення виконкому міської ради від:

          - 30. 05.2013 № 82 «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень Краснолиманському РВ ГУ МНС України в Донецькій області »;

          - 17.09.2013 № 140 «Про  надання   дозволу   на оформлення та отримання свідоцтва на право  власності  на   об’єкт нерухомого майна Сіверської ЗОШ № 1 І-ІІІ  ступенів»;

          - 17.09.2014 № 141 «Про  надання дозволу на оформлення та отримання свідоцтва на право власності на об’єкти нерухомого майна Сіверської ЗОШ № 2 І-ІІІ ступенів»;

          - 27.12.2013 № 191 «Про  надання  дозволу  на розміщення реклами ФОП  Толмачову М.В.»;

           - 08.02.2014 № 12 «Про надання дозволу  ВО «Краснолиманська тепломережа»на проведення робіт з реконструкції об’єктів теплозабезпечення»;

          - 18.03.2014 № 29 «Про надання дозволу на розміщення пересувних дитячих атракціонів (надувної гірки – батуту та дитячих електромашинок)»;

          - 18.03.2014 № 37 «Про затвердження конкурсної документації»;

          - 22.04.2014 № 46 «Про встановлення за погодженням з РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу» графіку  подачі питної води в  місті Сіверську  на період з 01.05.2014 по 30.09.2014»;

          - 22.04.2014 № 47 «Про  затвердження   Правил приймання стічних вод у комунальні  та відомчі системи каналізації міста Сіверська»;

          - 22.04.2014 № 49 «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень в м. Сіверську Козаченку І.І.»;

          - 22.04.2014 № 52 «Про взяття на  облік  та  державну  реєстрацію безхазяйного нерухомого майна»;

          - 28.08.2014 № 84 «Про надання дозволу на видалення зеленого насадження в  м. Сіверську ЗОШ № 3»;

          - 28.08.2014 № 85 «Про надання дозволу на видалення зеленого  насадження по  вул. Садовій  м. Сіверська», у зв’язку з їх виконанням.

 

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                               Л.Ю. Жердій

 

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

111

 

 

Про затвердження Положення

про  житлову  комісію   при

виконкомі Сіверської міської ради

 

 

  Керуючись Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, «Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок № 470 від 11.12.1984 року, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

 

         Затвердити Положення про житлову  комісію при виконкомі Сіверської  міської ради  згідно з додатком (додається)

 

 

 

 

 

                    

 Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        Додаток 

                                                                                      до  рішення виконкому

     міської ради 

                                                                                      22.10.2014    № 111

 

ПОЛОЖЕННЯ

про житлову  комісію при виконкомі

Сіверської  міської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконкомі  Сіверської міської ради ( далі Комісія).

Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету міської ради.

         Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, “Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями сесії та  рішеннями виконавчого комітету Сіверської міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

 

Відповідно до покладених  завдань Комісія з житлових питань:

1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний  облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.

2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:

- взяття громадян на квартирний  облік;

          -  включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;

- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;

- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;

- переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);

- обміну квартир;

- затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань;

3. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.

4. Оформляє  ордери на жилі приміщення.

5. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.

6. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню міста.

7. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення  виявлених порушень.

8. Формує житлові справи.

         9. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.

10. Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі.

11. Проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.

12. Вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

 

ІІІ. ПРАВА КОМІСІЇ

 

3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з відділами  міської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

3.2. Одержувати від посадових осіб виконкому міської ради, житлово-експлуатаційних організацій міста всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

 

IV. РОБОТА КОМІСІЇ

 

4.1.Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписують усі члени комісії.

4.2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

4.3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

 

V. РОЗПОДІЛ  ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.

 

ГОЛОВА КОМІСІЇ:

- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;

-  веде особистий прийом громадян;

- здійснює контроль щодо обліку громадян, які потребують покращення житлових умов;

- здійснює контроль щодо   впорядкування квартирної черги відповідно до рішень виконавчого комітету;

- здійснює контроль щодо проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;

- здійснює контроль  за заходами щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

 

ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:

 

- виконує доручення голови комісії;

- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.

 

СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ:

 

-   готує проекти рішень виконкому;

-   веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;

- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;

- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;

- вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

відповідає за:

-         прийом документів від громадян;

-         ведення і оформлення протоколів засідань;

-         підготовку засідань;

-         оформлення та видачу ордерів;

-         формування житлових справ.

-         проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

          - проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення.

 

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

 

           - беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.

 

 

Положення розроблено відділом соціальної та правової політики виконкому міської ради

 

 

Начальник відділу                                                               Г.Л. Левицька

 

Керуючий справами виконкому                                          Л.В. Поливода

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

113

 

Про  затвердження Положення про

постійну комісію з розгляду питань,

пов'язаних з відключенням від мереж

централізованого опалення при виконкомі

міської ради 

 

  Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про теплопостачання», Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 630  від 21.07.2005, Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово - комунального господарства України № 4 від 22.11.2005, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства з питань житлово - комунального господарства України  № 169 від 06.11.2007,  керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         Затвердити Положення про постійну комісію з розгляду питань, пов'язаних з відключенням  від мереж централізованого опалення при виконкомі міської ради  згідно з додатком (додається).

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

 

 

 

              Додаток 

              до  рішення  виконкому

              міської ради

                                                                                     22.10.2014 № 113

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про постійну комісію з розгляду питань, пов'язаних з відключенням

від мереж централізованого опалення при виконкомі міської ради

 

1. Постійна комісія з розгляду питань, пов'язаних з відключенням  від мереж централізованого опалення при виконкомі міської ради (далі - Комісія) утворюється для реалізації прав споживачів на відмову від отримання послуг централізованого опалення (далі – ЦО), згідно з наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.11.2005 № 4 «Про затвердження Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання», із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 06.11.2007 № 169, та на виконання пункту 25 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», «Про архітектурну діяльність», «Про планування і забудову територій», «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності» (Закон N 3038-VI), Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, Правилами безпеки систем газопостачання України, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 01.10.97 № 254, Порядком відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.11.2005 № 4, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 06.11.2007 № 169, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

 

3. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови Комісії, членів Комісії та секретаря. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Сіверської  міської ради.

 

Засідання Комісії проводиться у разі потреби, але не рідше одного разу на місяць. Проводить засідання голова або за його дорученням заступник голови Комісії.

4. Голова Комісії керує її діяльністю та несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань.

4.1. Голова Комісії визначає дату, час і місце проведення засідання Комісії, але не пізніше ніж за 3 дні до дати проведення засідання Комісії та вносить питання на її розгляд, представляє Комісію у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, на засіданнях комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій міської ради та регулярно, не рідше одного разу на квартал, інформує міського голову про діяльність Комісії.

4.2. У разі потреби, до участі у засіданні Комісії голова Комісії залучає експертів та фахівців відповідних міських служб інженерної інфраструктури і проектних організацій для надання роз'яснень та розгляду питань, що належать до їх компетенції (за погодженням з їх керівниками).

5. Основними завданнями Комісії є:

- сприяння забезпечення нормальних умов життєдіяльності населення міста, дотримання вимог Правил безпеки систем газопостачання України, попередження порушень щодо експлуатації систем газо, -електро, -водо, -теплопостачання, іншого обладнання та інженерних комунікацій в житлових будинках міста, своєчасний розгляд заяв громадян з даного питання;

- здійснення нагляду за забезпеченням належних санітарно-гігієнічних умов та теплотехнічних характеристик будівель;

- організація тісної взаємодії між спеціалізованими службами в єдиному підході щодо визначення розповсюдження досвіду, підпорядкованих рішень Комісії, з метою недопущення виникнення надзвичайних ситуацій;

- організація і координація дій заявників щодо виконання вимог нормативно-правових актів та законодавчих документів про технічне визначення щодо можливості опалення квартир багатоповерхових житлових будинків із застереженнями з цього приводу або прямої відмови.

6. Комісія для виконання покладених на неї завдань:

- розробляє відповідно до потреби річний план своєї діяльності, який затверджує на своїх перших засіданнях з початку року;

- розповсюджує типові затверджені форми - заява та акт про відключення від ЦО;

- організовує в місті роботу робочих комісій з фахових представників щодо обстеження стану об'єктів на визначення технічної можливості переведення їх з централізованого на автономне опалення;

- здійснює проведення роз'яснювальної роботи щодо вирішення питань, що належать до компетенції Комісії та аналізує стан справ у даному напрямку роботи, висвітлює проблемні питання;

- розробляє рекомендації з питань удосконалення роботи Комісії, вносить зміни до керівних робочих документів відповідно до чинних нормативних актів;

- розглядає звернення громадян з питань, пов'язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, приймає відповідні рішення.

 

7. Комісія має право:

- звертатися в установленому порядку до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадян, підприємств, установ і організацій для одержання інформаційних та інших матеріалів, необхідних для її роботи, а також до відповідних установ і організацій для надання ними висновків з питань, що належать до компетенції Комісії;

         - скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції;

- заслуховувати на своїх засіданнях участь в роботі Комісії її членів та окремих організацій і підрозділів у напрямку діяльності Комісії;

- направляти звернення до відповідних органів та судових інстанцій про притягнення винних осіб до адміністративної та кримінальної відповідальності у разі самовільного відключення від ЦО,  інших втручань в інженерні комунікації житлових будинків.

8. Рішення Комісії приймаються на підставі висновків спеціалізованих міських служб про можливість відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення з одночасним улаштуванням альтернативних автономних систем теплопостачання та з урахуванням:

- технічних рішень з розрахунками щодо відключення від мереж централізованого опалення;

-  існуючого стану мереж енергозабезпечення окремого району міста;

- висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості безпечного відведення і розсіювання у навколишньому середовищі продуктів згорання, що утворюються в поквартирних системах опалення;

- вимог чинних нормативних документів.

9. У разі необхідності Комісія може розглядати окремі звернення громадян та приймати рішення щодо можливості відключення окремих приміщень в багатоквартирних житлових будинках від мереж централізованого опалення з подальшим улаштуванням альтернативних джерел теплозабезпечення з урахуванням рішень виконавчих і судових органів, висновків і приписів санітарно-епідеміологічних служб та реальної ситуації з опаленням і гарячим водопостачанням в цих будинках.

10. Рішення Комісії приймаються на засіданнях у присутності не менше половини  її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.

Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписується головою, секретарем Комісії і  членами Комісії та доводиться до відома всіх учасників засідання.

Витяг з протоколу надсилається заявнику у десятиденний термін.

У разі незгоди заявників з відмовою спір вирішується в судовому порядку.

11. Питання про відключення від мереж ЦО комісія розглядає виключно на підставі отриманої заяви встановленого зразка та доданих до неї документів, які надійшли до комісії.

12. Комісія розглядає заяви, вивчає подані документи і у місячний термін приймає рішення щодо відключення від мереж ЦО, влаштування індивідуальної (автономної) системи теплопостачання квартири (приміщення).

13. Підставою для відмови у розгляді заяви та наданні дозволу на відокремлення від мереж ЦО є неможливість забезпечення, у разі відключення даного споживача від внутрішньо будинкових мереж ЦО, безпечної та безперебійної роботи інженерного обладнання сусідніх приміщень або будинку в цілому.

14. Якщо заявником є власник (наймач, орендар) квартири або окремого приміщення, комісія має право перенести розгляд його заяви на погоджений термін у зв'язку з підготовкою рішення про відокремлення від мереж централізованого теплопостачання всього будинку.

15. Комісія може розглядати питання про надання дозволу на від'єднання квартири або окремого приміщення від мереж ЦО з одночасним влаштуванням індивідуальної (автономної) системи опалення за умови забезпечення власником (наймачем) виготовлення та погодження в установленому порядку проектно - кошторисної документації та перерахування коштів дольової участі для виконання робіт з реконструкції інженерних мереж та інших видів робіт, пов'язаних з від'єднанням від систем ЦО й встановленням додаткового обладнання.

16. Комісія затверджує Акт про відключення квартири (приміщення), будинку.

 

 

 

Положення розроблено відділом соціальної та правової політики виконкому міської ради

 

Начальник відділу                                                               Г.Л. Левицька

 

 

Керуючий справами виконкому                                              Л.В. Поливода

 

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

112

 

Про затвердження Положення

про адміністративну комісію

при виконкомі Сіверської міської

ради

 

Відповідно до підпункту 4 пункту б) частини 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні, статті  215 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

Затвердити Положення про адміністративну комісію при виконкомі Сіверської міської ради згідно з додатком (додається).

 

 

 

Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Додаток

                                                                                    до рішення виконкому

                                                                                                     міської  

                                                                                                     22.10.2014 №112

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про адміністративну комісію

при виконкомі   Сіверської  міської ради

 

І. Загальні положення

 

1.1. Адміністративна комісія при виконкомі Сіверської міської ради (далі- Комісія) - це колегіальний орган, який утворюється при виконавчому комітеті міської ради з метою реалізації функцій виконавчого комітету міської ради у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони і свобод законних інтересів громадян міста Сіверська відповідно до чинного законодавства України, а також  для розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення, за винятком справ, віднесених Кодексом України про адміністративні правопорушення до відання інших органів (посадових осіб).

1.2. Комісія утворюється виконавчим комітетом Сіверської міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) та у своїй діяльності підзвітна виконавчому комітету Сіверської міської ради.

1.3. Комісія здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, КУпАП, рішень Сіверської  міської ради та її виконавчого комітету, цього Положення.

1.4. Розгляд і вирішення справ в адміністративній комісії має сприяти вихованню громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов'язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобіганню вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.

 

ІІ. Основні завдання та функції Комісії

1.Розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до компетенції Комісії.

2.Охорона прав і законних інтересів громадян, організацій, підприємств, установ всіх форм власності.

3.Застосування заходів адміністративного впливу до осіб, які здійснили адміністративне правопорушення.

 

ІІІ. Комісія відповідно до покладених на неї завдань забезпечує:

1.Своєчасне, всебічне, повне та об’єктивне з’ясування всіх обставин кожної справи.

2.Вирішення справ відповідно до вимог чинного законодавства.

3.Виконання винесеної постанови про адміністративне правопорушення.

4.Контроль за своєчасністю і повнотою надходження сум штрафів, що накладаються на правопорушника, у бюджет міста.

5.Виявлення причин і умов, які сприяють скоєнню адміністративного правопорушення.

Основною функцією Комісії є повний, усесторонній та об’єктивний розгляд справи про адміністративне правопорушення з урахуванням обставин, викладених у протоколі про адміністративне правопорушення, та в документах, що додаються до протоколу.

IV. Склад та організація роботи Комісії

Діяльність Комісії базується на принципах гласності та законності.

1.Комісія діє у складі голови, заступника голови, секретаря, а також членів комісії.

Число членів Комісії встановлюється залежно від обсягу роботи комісії, але не менше 6 осіб та затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.

До складу Комісії можуть входити посадові особи виконкому міської ради, представники підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності (за згодою), приватні підприємці, а також депутати Сіверської міської ради.

До складу Комісії не можуть входити посадові особи, які мають право складати протоколи, а також працівники прокуратури, суду та адвокатури.

2.Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потребою, не менше 1 разу на місяць. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина її членів.

3.Рішення приймаються по кожній справі відкритим голосуванням більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.

4.Рішення Комісії оформляються протоколом, який підписується головою і секретарем Комісії.

5.Голова Комісії, а під час його відсутності – заступник голови:

• керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань;

• головує на засіданнях Комісії;

• забезпечує регулярне проведення засідань Комісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні;

• вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів Комісії;

• підписує протокол і постанову Комісії по справі про адміністративне правопорушення;

6.Секретар Комісії:

• заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення окрему справу;

• здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення;

• вирішує організаційні питання проведення засідань Комісії;

• веде по справах, що розглядаються Комісією, протоколи засідань Комісії;

• разом з головою Комісії підписує протокол і постанову Комісії по справі про адміністративне правопорушення;

• звертає до виконання постанови про накладання адміністративного стягнення і контролює їх виконання;

• звертається до управління юстиції для примусового стягнення штрафу;

• веде діловодство комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує схоронність цих справ, відповідальний за наявність бланків постанов, повідомлень;

• у разі відсутності секретаря адміністративної комісії (відпустка, відрядження, хвороба тощо) комісія приймає рішення про покладання виконанню обов’язків секретаря на одного з членів комісії;

V. Комісія має право

1.Розглядати і вирішувати усі справи про адміністративні правопорушення віднесені КУпАП до її відання.

2.Вносити пропозиції про вживання заходів, спрямованих на попередження адміністративних правопорушень, виявлення й усунення причин і умов, що сприяють їх здійсненню.

3.Одержувати в установленому порядку необхідну для її діяльності інформацію, документи і матеріали від виконавчих органів міської ради, підприємств та організацій усіх форм власності, громадян.

4.Повертати протоколи до органу, що їх склав у випадку виявлення порушень вимог до складання протоколу, а також за іншими випадками, коли за інформацією представленою в протоколі неможливо знайти правопорушника, недостатньо доказів для притягнення до відповідальності, недостатньо інформації, необхідної для притягнення правопорушника до відповідальності, тощо.

5.Виносити одну з таких постанов:

- про накладання адміністративного стягнення;

- про застосування заходів впливу, передбачених ст. 24-1 КУпАП;

- про закриття справи.

6.Скасовувати постанови про адміністративні правопорушення у випадку виявлення порушень при притягненні осіб до адміністративної відповідальності.

7.Розглядати листи, заяви та звернення громадян, органів державної влади, органів внутрішніх справ, прокуратури, суду, підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань, віднесених до її компетенції.

 

VI. Провадження в справах про адміністративні правопорушення та порядок розгляду справи про адміністративне правопорушення

Завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

1. Діловодство по справах, які розглядаються Комісією ведеться відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства

2. Відповідно до частини 1 статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення Комісія розглядає справи про адміністративне правопорушення, передбачені статтями 82, 82-1, 82-3, 82-4, 82-5, (за порушення вимог щодо поводження з відходами) статтями 96, 96-1 (за порушення вимог законодавства щодо будівельних норм), статтями 103-1, 103-2 (порушення правил користування енергією чи газом), статтею 104 (за вчинення потрави посівів, зіпсуття або знищення зібраного врожаю сільськогосподарських культур), статтями 150, 151, 152, 153, 154 (за порушення в галузі житлових прав громадян, житлово –комунального господарства та благоустрою), статтями 155, 155-2, 156, 156-1, 159, 160 ( за порушення в галузі торгівлі), статтею 212-1 (за повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації актів цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини) цього Кодексу.

3.Справа про адміністративне правопорушення, провадження по якій ведеться Комісією, має містити протокол про адміністративне правопорушення, протокол засідання і постанову Комісії, дані про сповіщення осіб, які приймають участь у справі стосовно місця та часу засідання Комісії, врученню чи направленню постанови особі, у відношенні якої вона винесена, відмітки про виконання постанови, результати її виконання та інші документи цієї справи.

4.Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

- приймає у провадження матеріали справи, які належать до її компетенції, а також складені відповідно до вимого законодавства;

- веде їх облік;

- розглядає справи про адміністративні правопорушення;

- виносить рішення;

- веде контроль за виконанням рішень;

- веде діловодство в справах про адміністративні правопорушення.

5.Підставою для розгляду Комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою або органом, відповідно до статті 255 КУпАП.

6.Комісія розглядає справи в п’ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.

7.Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справа може бути розглянута лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення стосовно місця та часу розгляду справи, і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову у справі.

8.При підготовці до розгляду справи секретар Комісії вирішує такі питання:

- чи належить до компетенції Комісії розгляд цієї справи;

- чи правильно складено протокол про адміністративне правопорушення та інші матеріали справи;

- чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

- чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

- чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

9. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу Комісії. Головуючий на засіданні Комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особам, які беруть участь у розгляді справи їх права та обов’язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази й вирішуються клопотання.

10.Комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язана з’ясувати:

- чи було вчинено адміністративне правопорушення;

- чи винна дана особа в його вчиненні;

- чи підлягає вона адміністративній відповідальності;

- чи є обставини, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність;

- чи заподіяно майнову шкоду;

- інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

11.При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення Комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:

- дата і місце засідання;

- найменування та склад комісії;

- зміст справи, що розглядається;

- відомості про явку осіб, які беруть участь у справі;

- пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання й результати їх розгляду;

- документи і речові докази, досліджені при розгляді справи;

- відомості про оголошення прийнятої постанови.

Протокол засідання Комісії підписують голова засідання та секретар або особа, яка тимчасово виконує обов’язки секретаря.

12.Комісія, розглянувши справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, може вносити до відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, громадської організації або посадовій особі пропозиції стосовно вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено Комісію.

13.По справі про адміністративне правопорушення Комісія виносить постанову:

1) про накладення адміністративного стягнення;

2) про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24-1 КУпАП;

3) про закриття справи.

Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового розслідування, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 КУпАП.

14.За вчинення правопорушень Комісія може застосовувати такі адміністративні стягнення:

- попередження;

- штраф.

Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення.

При вирішенні питання про накладання адміністративного стягнення, Комісія накладає його в межах установлених відповідною статтею КУпАП.

При накладенні стягнення Комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.

Якщо при вирішенні питання про накладення стягнення за адміністративне правопорушення одночасно вирішується питання про відшкодування винним майнової шкоди, то в постанові по справі зазначаються розмір шкоди, що підлягає стягненню, порядок і строк її відшкодування.

15.Постанова про припинення справи виноситься при наявності обставин, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення, зазначених у ст. 247 КУпАП.

16.Постанова Комісії приймається простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, і підписується головуючим на засіданні і секретарем Комісії.

17.Постанова Комісії повинна містити:

- найменування Комісії, яка винесла постанову;

- дату розгляду справи;

- відомості про особу, стосовно якої розглядається справа;

- викладення обставин, установлених при розгляді справи;

- зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;

- прийняте рішення.

18.Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається під розписку або висилається особі, стосовно якої її винесено, про що робиться відповідна відмітка у справі.

19.Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення є обов'язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями, службовими особами і громадянами.

20.Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання відповідно до правил, встановлених Кодексом України про адміністративні правопорушення.

21.На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, секретар адміністративної комісії робить на постанові відповідну позначку.

22.При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо. Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються, стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

23.Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як через 2 місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні –    2 місяці з дня його вчинення.

VІI. Оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення або внесення на неї подання прокурора.

1.Постанову Комісії по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено - у виконавчий комітет відповідної ради або в міський суд.

2.Постанову про одночасне накладення основного і додаткового адміністративних стягнень може бути оскаржено за вибором особи, щодо якої її винесено, чи потерпілого в порядку, встановленому для оскарження основного або додаткового стягнення.

3.У разі надходження скарги або подання на постанову, адміністративна комісія протягом трьох діб надсилає скаргу разом зі справою в орган, куди оскаржується постанова.

4.Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою прокурора, особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

5.На постанову по справі про адміністративне правопорушення прокурором може бути внесено подання упродовж десяти днів з дня винесення постанови.

6.Постанова у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (внесення подання прокурора) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого  статтею 26 цього Кодексу, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення

7.Скарга і подання прокурора на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядаються в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не встановлено законами України.

VIII. Прикінцеві положення

1. Юридична адреса Комісії: 84522, Донецька область, Артемівський район, місто Сіверськ, вулиця Леніна, 8.

2.Ліквідація Комісії здійснюються за ініціативою виконавчого комітету Сіверської міської ради та в інших випадках, передбачених діючим законодавством України.

3.Зміни в складі Комісії затверджуються рішенням виконавчого комітету Сіверської міської ради.

4.Це Положення набирає чинності з моменту його затвердження виконавчим комітетом Сіверської міської ради.

 

Положення розроблено відділом соціальної та правової політики виконкому міської ради

 

Начальник відділу                                                                                   Г.Л. Левицька

 

Керуючий справами виконкому                                                           Л.В. Поливода

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

114

 

Про затвердження Положення про

постійну комісію з питань погашення

заборгованості із заробітної плати,

забезпечення податкових та інших

бюджетних надходжень, страхових

внесків до Пенсійного фонду та

запобігання неплатоспроможності

при виконкомі Сіверської міської ради

 

 

          З метою здійснення контролю за своєчасністю виплати заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності в місті, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

 Затвердити Положення про постійну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності  при виконкомі Сіверської міської ради  (додається).

        

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

                                                                                                                                                                                                                           

                                                       

 

 

              Додаток 

              до  рішення  виконкому

              міської ради

              22.10.2014 № 114

                                                                            

      ПОЛОЖЕННЯ

про постійну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності при виконкомі Сіверської міської ради

 

1. Постійна комісія  з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності при виконкомі Сіверської міської ради  (далі – комісія) є постійно діючим дорадчим органом, який утворюється при виконкомі міської ради.

2. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України та законами України, актами Президента України і Кабінету міністрів України, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

3. Основними завданнями комісії є:

3.1. Аналіз стану виконання органами місцевого самоврядування заходів щодо погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), вжиття в межах компетенції заходів щодо поліпшення стану цих справ.

3.2. Здійснення оперативного розгляду питань, що стосуються страхових внесків до пенсійного фонду, стану поточних розрахунків платників податків з державним та місцевим бюджетами, підготовки пропозицій щодо вжиття заходів для зменшення податкового боргу.

4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

4.1.Заслуховує на своїх засіданнях інформацію керівників та інших працівників виконкому міської ради, підприємств, установ і організацій, що належать до її компетенції.

4.2. Залучає до своєї роботи працівників  виконкому міської ради, утворює робочі групи для вирішення питань, що належать до її компетенції.

4.3. Одержує в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для її роботи.

4.4. Приймає участь у розгляді матеріалів, пов’язаних з аналізом фінансово-господарського стану підприємств, з метою виявлення боржників та своєчасного вжиття заходів для запобігання їх банкрутству.

4.5. Розглядає пропозиції органу місцевого самоврядування щодо:

-    доцільності досудової санації підприємств;

- визначення оптимальних шляхів реструктуризації та погашення заборгованості підприємств;

- доцільності надання державної підтримки неплатоспроможним підприємствам.

  4.6. Приймає участь у розгляді пропозицій, спрямованих на забезпечення захисту інтересів держави, удосконалення механізму взаєморозрахунків суб’єктів підприємницької діяльності у разі застосування до підприємств процедур стягнення боргів відповідно до законодавства.

        5. Комісію очолює  голова комісії.

         5.1. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконкому Сіверської міської ради. 

6. Голова комісії, його заступник та члени комісії працюють на громадських засадах.

 7. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться  у разі потреби за рішенням голови комісії.

 8. Засідання комісії веде голова комісії, а у разі його відсутності - заступник голови комісії.

 9. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні  не менш  половини складу комісії. 

         10. Рішення комісії оформляється протоколом, який підписує голова та секретар комісії. Рішення комісії мають рекомендаційний характер.

         11. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на її засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

 

 

Положення розроблено відділом соціальної та правової політики виконкому міської ради

 

Начальник відділу                                                               Г.Л. Левицька

 

 

Керуючий справами виконкому                                               Л.В. Поливода

 

 

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

108

 

 Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень  в  м. Сіверську

 Ульянченку  О.П.

 

Розглянувши  заяву  мешканця  будинку  №  39  по  вулиці  Північній    м. Сіверська про надання дозволу на видалення аварійно-небезпечних  насаджень, враховуючи  акт  комісії з питань обстеження зелених насаджень в  м. Сіверську  від  19.09.2014, керуючись статтею  30  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Надати   Ульянченку   Олександру   Павловичу  дозвіл  на  видалення аварійно-небезпечних зелених насаджень у кількості  10  шт. ( тополь )  по вул. Північній, 39 згідно акту обстеження (додається).

 

         2. Видалення  аварійно-небезпечних  дерев  проводити на підставі ордеру.

         3. Техніку  безпеки при  виконанні  робіт  по  видаленню  дерев покласти на  Ульянченка   О. П.

 

         4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка Василя Анатолійовича.

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

104

 

 

Про закріплення  підприємств

та організацій міста за вуличною

мережею в зимовий  період

2014-2015рр.

 

         З метою забезпечення безперебійного руху автомобільного транспорту, утримання у належному стані вуличної мережі м. Сіверська в зимовий період 2014-2015рр., на підставі статті 5 Закону України «Про дорожній рух», статті 9 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити склад оперативного штабу з реагування за ускладненням дорожньої обстановки у зимовий період 2014-2015рр. (Додаток 1).

 

         2. Закріпити підприємства та організації міста за вуличною мережею

м. Сіверська в зимовий період 2014-2015рр. з метою залучення робочої сили та транспорту. (Додаток 2).

 

         3. Керівникам закріплених підприємств та організацій міста вжити заходи щодо утримання в належному стані закріплених вулиць, виконувати ліквідацію снігових заносів, здійснювати регулярне чищення снігу в зимовий період.

 

         4. Рекомендувати філії «Артемівський автодор» (Тарапура) та зобов’язати Сіверське міське спеціалізоване комунальне підприємство (Стеценко), ПП «Донжилсервіс» (Шишко) виконувати посипку доріг гран-шлаком в період ожеледиці згідно додатку 2.

 

        5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка Василя Анатолійовича.

 

 

Заступник міського голови                                                              Л.Ю. Жердій

                                                                                         Додаток 1

                                                                                         до рішення

                                                                                         виконкому міської ради

                                                                                         22.10.2014  № 104

 

Склад

оперативного штабу з реагування за ускладненням дорожньої обстановки

у зимовий період 2014-2015рр.

 

Масюженко  Василь Анатолійович

– заступник міського голови,

   голова  оперативного штабу

Пшенка Олександр Валерійович

– начальник відділу комунального                                                                            

   господарства, землекористування та                                                                      

   екології виконкому міської ради,   

   заступник голови  оперативного  

   штабу

Члени оперативного штабу:

 

Ванханен Павло Іванович                   

 

– голова правління ВАТ «Сіверський  

   цегляний завод» (за згодою)

Косинцева  Наталія  Володимирівна

–спеціаліст відділу комунального                                                                            

  господарства, землекористування та                                                                     

  екології виконкому міської ради

Діденко Галина Миколаївна

– майстер Сіверської дільниці ВО       

   «Краснолиманська тепломережа»

   (за згодою)

Злобіна Любов Іванівна          

– начальник ЖЕУ ПП«Донжилсервіс»

   (за згодою)

Мосунов Віталій Васильович

– голова Сіверської дільниці ПРАТ

   «Полтавське ХПП» (за згодою)

Самойлов Анатолій Миколайович     

– начальник Сіверської дільниці

  Часовоярського РВУ КП «Компанія                                                                     

  «Вода Донбасу» (за згодою)

Стеценко  Костянтин Анатолійович          

– директор Сіверського МСКП

 

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                               Л.В. Поливода

 

 

 

 

 

                                                                                                  Додаток 2

                                                                                                                   до рішення

                                                                                       виконкому міської ради

                                                                 22.10.2014           №104

 

Закріплення підприємств та організацій міста

за вуличною мережею м. Сіверська в зимовий період 2014-2015рр.

 

з/п

Найменування підприємства, організації

Закріплення вулиць

1

Філія «Артемівський автодор» ДП «Донецький облавтодор»

вул. Шкільна, Артема, Зарічна, Менжинського, Донецька, Енгельса (частина, яка обслуговується райавтодором), Гоголя, автодорога Сіверськ-Серебрянка-Григорівка з під’їздом до сел. Рудник, провул. Безіменний (від р. Бахмутка до вул. Зарічної)

2

Сіверське МСКП

вул. Леніна (від «Журавушка-2006» до вул. Рад. Патриотів),  Тімірязєва, Павлова, Колгоспна, Крупської, Степова, Північна, Західна, Теплична, Кісиленка, О.Кошового, Чапаєва, Лікарняна, Пушкіна (від Сіверської дільниці КП «Вода Донбасу» до вул. Гоголя), Р.Патріотів, Менделєєва, Чайковського, провул. Ватутіна, Фрунзе, Клубна,Шевченко, Перемоги, Некрасова, провулок Черняховського

3

ПП   «Донжилсервіс»

вул.Садова,Сосюри, Молодіжна,Червоноармійська (від Ювелейної до Пионерська), Суворова,Енергетиків,

Ювілейна,Калініна,Б.Хмельницького,провул.Заводський,Нагорний

4

Сіверська дільниця

Часовоярського РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»

вул. Пушкіна(від вул. Гоголя до Південного шляхопроводу), Горького, Південна,Виноградна,Пролетарська, Робітнича, Новоселецька, Нова, Ціолковського,Сільськогосподарська, пр-т  Леніна,провул. Квітковий

5

ТОВ Сіверський «Цегляний завод»

вул. Донецька, Партизанська, Технологічна дорога, К.Маркса, Лермонтова, Жовтнева, Північний шляхопровід, провулок від крейдяного кар’єру до вул. Зарічна, Островського, Свердлова, Колеснікова

6

СФГ «Оберіг»

вул. Куйбишева, Комсомольська, Першотравнева, Димитрова, Гагаріна

7

ПП «Клива 2006»

СПД Пластун

вул. Л.Товстого, З.Космодем’янської, К.Лібкнехта, Кірова, Котовського, пров. Радянський

8

КФГ «Рой»

Вул. Залізнична (від вул. Поштової до К. Білостоцького), Нахімова, Орджонікідзе, Бахмутська, К.Білостоцького

9

Сіверська дільниця ПРАТ «Полтавське ХПП»

вул. Залізнична (від вул. Поштової до провул. Ломоносова), Нижня, Набережна, провул. Ломоносова, Чернишевського,

Маяковського, тупик Дачний

10

ТОВ «Фірма «Домас»

 

селище Рудник,вул.Коцюбинського,Зарічна,провул. Безіменний

( виїзд до крейдового родовища)

 

11

Сіверська дільниця ВО«Краснолиманська тепломережа»

вул. Новодрана, Кутузова, Чехова, Піонерська, Матросова, Червонопрапорна, Тургенєва, Чкалова, Польова, провул. Щербакова

12

Професійний ліцей

вул. Дзержинського, Червоноармійська (від Піонерської  до Шевченко), Суворова (прилегла територія до ліцею), Енергетиків

13

ТОВ «Тайвань»

провул. Приозерний, вул. 40-років Перемоги,Журби, Мічуріна, провул.Дружби

14

ФГ «Журавушка-2006»

вул. Леніна ( від вул. Поштова до ФГ « Журавушка-2006»), вул. Поштова

15

СФГ «Прометей»

вул. Залізнична ( від підстанції до вул. Радивонівських патріотів), вул. Крупської,Леніна,від «Журавушка-2006» до  вул.Радивонівських патріотів

 

 

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                                Л.В. Поливода

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

107

 

 

 Про  присвоєння поштової адреси 

 нежитловому приміщенню по

 вул. Північній

 

 

 

          Розглянувши заяву Олійника О.І. від 22.08.2014 про присвоєння поштової адреси нежитловому приміщенню, розташованому по вул. Північній м. Сіверська,  враховуючи інформацію начальника відділу комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради (Пшенка) та надані документи (додаються), керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         Присвоїти поштову адресу нежитловому приміщенню, що знаходиться в м. Сіверську по вул. Північній  та належить Олійнику Олександру Івановичу  на праві приватної власності :

 

          - нежитлове приміщення   -  м. Сіверськ, вул. Північна, 14

 

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                      Л.Ю. Жердій

 

 

 

 

 

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

106

 

 Про внесення змін до рішення

виконкому міської ради  від

29.11.2013 № 168 «Про утворення

адміністративної  комісії  при

виконкомі Сіверської  міської  ради»

 

У зв’язку з кадровими змінами в Сіверському міському відділу міліції Артемівського МВ ГУ МВС України в Донецькій області, на підставі службової записки заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Масюженка В.А. про внесення змін до адміністративної комісії при виконкомі міської ради (додається), керуючись статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком  міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         Внести  до рішення виконкому міської ради  від 29.11.2013 № 168 «Про утворення адміністративної  комісії при виконкомі Сіверської міської ради» такі зміни6

- в пункті 2 підпункт 4 та 7 викласти в новій редакції:

 

 

4. Кулагін Ігор Миколайович

- начальник Сіверського МВМ Артемівського МВ ГУ МВС України в Донецькій області (за згодою)

 

7. Дерикорчма Валерій

   Сергійович

- дільничний інспектор Сіверського міського відділення міліції (за згодою)

 

 

 

 

 Заступник міського голови                                                     Л.Ю.Жердій

 

1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

22.10.2014

Сіверськ

109

 

 

Про  надання дозволу на утеплення

квартири Кадоліну С.І

 

 

 

          Розглянувши заяву Кадоліна С.І. від 02.10.2014 про надання дозволу на утеплення квартири за адресою:  вул. Червоноармійська, 21/20 м. Сіверська,  враховуючи надані документи (додаються), керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

          1 Надати дозвіл на утеплення зворотної сторони квартири, що знаходиться за адресою:  вул. Червоноармійська, 21/20 м. Сіверська, яка належить Кадоліну Сергію Івановичу  на праві приватної власності.

 

    2. Утеплення  квартири  проводити  тільки  сертифікованими

матеріалами.

 

    3.Техніку безпеки при виконанні  робіт покласти  на Кадоліна С.І.

 

 

 

 

Заступник  міського голови                                                  Л.Ю.Жердій   

 

 

 

 

 

 

 

  1\clip_image001.emz" o:title=""/>

УКРАЇНА

СІВЕРСЬКА  МІСЬКА  РАДА

АРТЕМІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

22.10.2014

Сіверськ

105

 

 

 Про погодження Часовоярському

 РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»

 вартості послуг зі збору і перевезенню

 рідких   побутових  відходів   по

 м. Сіверську

    

         Розглянувши листа  директора  Часовоярського  РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»  Корчевський  А.С.   від  16.10.2014 № 06/2095  про перегляд та погодження вартості послуг зі збору і перевезенню рідких побутових відходів по м. Сіверську, у зв’язку зі значним збільшенням вартості паливно- мастильних матеріалів, керуючись статтями 28, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1 Погодити Часовоярському регіональному виробничому управлінню комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (Корчевський) вартість послуг зі збору і перевезенню рідких побутових відходів по м. Сіверську згідно додатку (додається).

 

         2. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому міської ради від 28.08.2014  № 83  «Про погодження Часовоярському РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу» вартості послуг зі збору і перевезенню рідких   побутових  відходів   по м. Сіверську»

 

         

 

 

 

Заступник  міського голови                                                        Л.Ю.Жердій

 

 

 

 

                                                                                        Додаток

                                                                                        до рішення

                                                                                        виконкому міської ради

                                                                                        22.10.2014 № 105

 

ВАРТІСТЬ

послуг Часовоярського  РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»

зі збору і перевезенню РПВ  по м. Сіверську  на 2014 рік.

 

 

з/п

Найменування

Од. вим.

План

2014

Рентаб., %

1.

Вартість послуг:

грн./

м. куб.

 

 

 

населення

грн./

м. куб.

33,96

10

 

бюджетні організації

грн./

м. куб.

35,50

15

 

інші

грн./

м. куб.

46,31

50

 

 

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                              Л.В. Поливода

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Надрукувати
Гарячі новини
Усі новини
         14 листопада 2017 року в Сіверській міській раді проведено...
    РОЗКЛАД  руху  маршрутного таксі  з 07.11.2017 дивіться також...